zondag 16 juli 2017

Najaars- kriebels!

Ja, je leest het goed. Najaars- kriebels! Terwijl we nog midden in de zomer zitten en de meeste nog niet aan het najaar moeten denken ben ik daar al wel mee bezig. In de zomer vind ik frisse kleuren in huis heerlijk maar in het najaar wil ik graag wat meer contrast er warmte toevoegen in huis. Ik ben wat inspiratie op gaan doen en zo kwam ik erbij om dit met jullie te delen via een nieuwe blogpost.




Hier alvast een voorproefje met spullen die ik al heb en wat voor sfeer ik wil creëren. Zoals jullie kunnen zien wil ik zwart een rol laten spelen in mijn interieur. Ja zwart.. Inderdaad nieuw voor mij maar door veel inspiratie op te doen via Pinterest en Instagram ben ik erachter gekomen dat zwart (ook al is het geen officiële kleur) toch heel goed kan werken om meer contrast in je interieur te brengen. Hoe ben ik nou op dat idee gekomen? Door mede Instagrammers.. wat een heerlijk platform is het toch! Daarom hieronder wat Instagram accounts die mij inspireren om zwart toe te voegen in mijn eigen interieur.














Zoals jullie zien is zwart prima te combineren in een licht interieur. Natuurlijk moeten er dan wat nieuwe spulletjes aangeschaft worden.. Ik had nog wel wat spullen die ik thuis op mijn kamer had, maar dat is lang niet genoeg om een woonkamer mee te decoreren. Nu heb ik gelukkig nog de tijd want voorlopig is het nog lekker zomer! Maar ik heb al wel wat rond gezocht en wat leuke dingen gevonden die ik mogelijk wel ga gebruiken in mijn 'projectje'. Hieronder wil ik er een aantal met jullie delen.


      
Vaasje links: H&M Home €9.99 | Vaas rechts: H&M Home €7.99


 
Plaid links: Pronto Wonen €19.95 | Vaas rechts: Pronto Wonen €12.95


         
Kruk links: Hema €5.00 | Kaars rechts: Hema €1.50/€2.50


Kussen links: Leen bakker €7.99 | Plaid rechts: Leen bakker €26.99 



En al deze artikelen voor een leuk prijsje! Stiekem kan ik niet wachten tot het najaar en aan de slag te gaan met zwart in mijn woonkamer. Natuurlijk volgt er een post waar in ik het resultaat laat zien! Hoe brengen jullie graag sfeer in huis? Reageren hieronder zal leuk zijn! 

Liefs,
Manon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten